torsdag 25. desember 2008

Blogging gjennom høsten

Eg trur at eg har lært mykje meir ved at eg kvar veke har måtte skrive blogg. Eg har blitt "tvunget" til å sette meg bedre inn i lærestoffet ved sjølv å lesa pensum i tillegg til undervisningen for så å skrive om det! Eg er overbevist om at eg har lært meir om alt som vi skulle læra gjennom høsten ved at eg kvar veka måtte gjera ein skikkelig innsats med å skrive bloggen.
Men utenom at eg sjølv ser at eg har lært meir enn eg ville gjort ved at eg berre hadde følgt med i undervisnignen, så synes eg at blogging har vært ein stor stressfaktor i min kvardag. Eg bruker ganske lang tid på å få formulert meg og bruker generelt lang tid på å skrive eit innlegg.

1 kommentar:

Steinar sa...

Både postive og negative erfaringar, det er ganske vanleg det - også når det gjeld blogging.

Lukke til vidare inn i 2009!