fredag 12. september 2008

Tanker rundt praksis


Eg aner virkelig ikkje kva eg har i vente no når eg skal ut i praksis. Eg rekner med at litt forskjellig har blitt forandra berre på den stunda sia eg sjølv gjekk i grunnskulen. Det blir nok fire dager som er fullpakka med inntrykk. Men det er med ganske ambivalente følelser eg ser fram mot praksisen. Eg blir vel litt fylt med skrekk blanda med fryd når eg går mot det ukjente.

Men den følelsen som eg kjenner sterkast er nyskjerigheten. Eg er nysgjerrig på hvordan elever og lærere oppfører seg, hvordan skuleplassen ser ut, hvordan klasseromma er tilrettelagt? Hva har egentlig forandra seg sia mi tid på skulebenken? Korleis jobber elevene, korleis er undervisningen lagt opp frå læraren si sia? er det mykje oppgåver, gruppearbeid, individuell jobbing, tavleundervisning, leik? Korleis får man barn til å lære å lytte og bli engasjert? Og det største spørsmålet av dei alle, korleis få unger til å roe seg ned når timen skal begynne?

Det er mange spørsmål og eg har enda fleire på lager, og korleis få svar på dei? Det er vel jevnt og trutt gjennom erfaring i skulekvardagen.


Heilt sia eg satte hsh på førsteplassering i søknaden min, er dette noen av spørsmåla som har kverna rundt i hodet mitt. Det blir nok mange spennende, interessante og slitsomme år før alle svara er i boks. Men eg håper at loggen som skal førast gjennom neste uke, og dei neste praksisukene som kjem, kan inneholde noko hjelp til svar på disse spørsmåla.


Til syvende og sist trur eg det virkelig vil bli ei tankevekkendes veka, med inntrykk som vil feste seg godt.

2 kommentarer:

Steinar sa...

Hei, hei! Det kan berre vere bra at du ikkje anar kva som møter deg i praksis- då trur eg du er open for litt og kvart og ikkje blir styrt av bestemte forventningar.

Lukke til!!

Anja S sa...

Silje,
Her oppsummerte du alle de spørsmålene som har kvernet rundt i mitt eget hode de siste ukene. Det er godt å møte likesinnede! Nå er jeg spent på hvilke inntrykk du sitter inne med etter at observasjonspraksis er over. I og med at vi er på gruppe sammen har vi jo myldret litt angående tanker og observasjoner, men jeg gleder meg til å lese innlegget ditt i Forum på Fronter.